Plánovaná úprava jungle a zkušeností
Několik změn, které zasáhnou nejen junglery.
Riot se chystá přidat na PBE během cyklu 7.22 několik novinek, které postihnou hlavně junglery. Jedná se o úpravu bonusu ke zkušenostem, které hráč dostává, když je pozadu. Úprav se však dočká i Poucher's Dirk a počítadlo CS (creep skóre) monster.
Zkušenosti
Momentálně ve hře funguje systém, kdy hráč, který je pozadu se zkušenostmi, získá bonusové zkušenosti za zabití monster navíc. V tomto systému však dojde ke změně.
- Bonusové zkušenosti získá hráč pouze za zabití velkého nebo epického monstra - dříve ze všech monster.
Změny se dočkají i vlci.
- Zabití všech tří vlků na první úrovni přidá hráči celou úroveň.
Hráči s nižší úrovní než ostatní budou nyní získávat více zkušeností. Tato mechanika byla představena v patchi 7.4, ale byla stáhnuta kvůli problémovosti a nyní se opět vrací.
Poacher's Dirk
Tento předmět od patche 7.22 nebude mít žádný cooldown během krádeží v nepřátelské jungli. Riot tak chce posílit counter-jungle.
Creep skóre monster
- Všechny campy v jungli se nyní budou počítat jako 4 CS. Nezáleží tedy, zda si vezmete buff, či zabijete celý raptor camp, vždy dostanete 4 CS. Vyvstává otázka, co se stane, pokud zabijete jen část.
Poznámka autora: Tato změna znemožní jednu ze strategií používanou lepšími junglery ke stopování nepřátelského junglera pomocí počtu jeho CS na začátku hry. Hráči se tedy opět musí více spolehnout na wardy a intuici.